reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beáta Svrčková

Beáta Svrčková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matkou, manželkou a učiteľkou. Momentálne som na materskej dovolenke a venujem sa hlavne svojej rodine. Keď mi zostane čas, venujem ho hudbe a písaniu. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťLáska a vzťahyZápisky z onkológieAntikoncepciaSúkromné

reklama

Zápisky z onkológie

Nádej, ktorá dáva život

Beáta Svrčková

Nádej, ktorá dáva život

Raz sa ma jeden pán opýtal: „Máte dve malé deti. Ste mladá a plná elánu. Slúžite Bohu a ste mu verná. A predsa ste ochoreli na rakovinu. Prečo je ten „váš“ Boh taký nespravodlivý?“ Tento článok vo mne dozrieva, odkedy som sa dozvedela svoju diagnózu. Od toho momentu som bola aj hospitalizovaná. Momentálne som v leukopenickom režime na „izolačke,“ píšem a mám úsmev na perách. Rozhodla som sa s vami podeliť o svoje emócie a zážitky, ktoré prežívam ako onkologická pacientka veriaca v Neho. On je moja nádej a dáva mi život. Ale až keď som sa dozvedela, že som onkologicky chorá, začala som Mu ďakovať za každý jeden deň, v ktorom môžem žiť. Nie, Boh nie je nespravodlivý, je darcom všetkých darov. Ak sa mu odovzdáme do rúk, náš život riadi tak aby sme prežívali skutočné šťastie, ktoré môže darovať len On.

  • 4. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 743x
  • 48
reklama
SkryťZatvoriť reklamu